هتل کامفورت (Comfort Hotel) سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کامفورت (Comfort Hotel) سنت پترزبورگ

هتل کامفورت یکی از هتل های ۳ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل دارای موقعیت عالی در مرکز شهر دارد و تنها ۲ دقیقه تا بلوار معروف نوسکی و ۵ دقیقه تا موزه ی هرمیتاژ فاصله دارد.

این هتل، اقامتی ارزان و راحت را به مهمانان ارائه می کند. مهمانان و مسافران این هتل می توانند هر روز صبح، روزشان را با صبحانه ی بوفه ای سرو شده آغاز نمایند.

هتل کامفورت در صدد فراهم کردن آسایش مهمانان است و به طور ۲۴ ساعته چای، قهوه و شیرینی را به طور رایگان سرو می نماید. حتی می توانید از تلفن رایگان هتل هم استفاده نمایید.


جهت اطلاع از پکیج های تور روسیه با همکاران ما تماس حاصل نمایید : ۸۸۵۴۲۰۹۴-۰۲۱


اگر می خواهید گشت شهری داشته باشید از کارکنان هتل کمک بگیرید و یک نقشه ی شهر سنت پترزبورگ را دریافت نمایید و یا درخواست تور لیدر کنید و با او تماس بگیرید. رسپشن انگلیسی زبان خوشحل خواهند شد که شما را در این امر یاری رسانند.

بعد از گشت شهری و گرفتن عکس های زیبا، به هتل بازگردید و به وسیله ی اینترنت پرسرعت، آنها را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

با چند دقیقه پیاده روی اطراف هتل، به رستوران و کافه های مرکز سنت پترزبورگ خواهید رسید. میدان کاخ هم در چند دقیقه ای هتل واقع شده است ولی اگر خواستار بازدید از دیدنی های دورتر از هتل بودید، می توانید یک ماشین کرایه کنید. و یا در اتاقتان بمانید و بازی های کامپیوتری و فیلم کرایه کنید.

خیابان Admiralteyskiy برای مسافران علاقه مند به کلیساها، تاریخ و معماری بسیار مناسب است.

زوج های جوان امتیاز ۹.۷ را به اقامت در این هتل داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل به ۳ زبان روسی، آلمانی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کامفورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


هتل کامفورت | سنت پترزبورگ





:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: